Add a cover

General information  

Links  

Release info  

Alias  

Ratings

This media has not been rated yet.
Be the first one!

To rate this media or to interact with your friends, create a free mediatly account. You'll also be able to collaborate with our growing community and make it you digital entertainment center.

Friends who like

Sign up to see which of your friends like this.

Linked media  

Linking media

Mediatly © 2013

Mediatly, The multimedia social network

Discover new movies and TV shows to watch, novels or comics to read, music to hear and games to play thanks to your friends. It's fast, free, simple and enjoyable!
To start discover a new world, Sign up for free

  
Lennon Naked (2010)

Lennon Naked - Essere John Lennon

This version of the card is from another language than your preferences.

Type :   Production countries :  

  Summary  

Il film inizia con l'incontro tra John e Alfred Lennon, nel 1964. Alfred è il padre di John e vuole incontrare suo figlio poiché non lo vede da diciassette anni. Se n’è andato di casa quando si è separato dalla madre di John, Julia, e da quel momento non ha più visto suo figlio; così fa di tutto per organizzare un incontro con lui.

John non ha intenzione di andare a quest'incontro, ma viene accompagnato dal suo manager e confidente Brian Epstein, il quale lo convince a presentarsi. Ha un atteggiamento ostile nei confronti del padre, perché quest'ultimo si è fatto vivo solo adesso che il figlio è diventato ricco e famoso a livello internazionale. L’incontro si rivela, infatti, un rapido e amaro faccia a faccia tra padre e figlio, con John che interrompe bruscamente la conversazione e se ne va.

  Detailed    

  Seasons 

  Places of action    

  Crew    

  Companies    

  Photos    

  Videos  

  Press reviews    

  User reviews

  Sources

Whole or part of the information contained in this card come from the Wikipedia article "Lennon Naked - Essere John Lennon", licensed under CC-BY-SA full list of contributors here.